Umran Bedük

“Bir beyaz yaka çalışan olarak basamaklarını teker teker çıktığım kurumsal hayatımda, farklı kültürlerden, coğrafyalardan, milletlerden binlerce insan ile çalışma şansına sahip oldum. Bu süreçte gelişimime katkıda bulunan çok değerli yöneticilerle çalıştığım gibi, ekibimin bünyesindeki binlerce arkadaşıma da aynı kültürü aşılayarak gelişim imkânı ve şansı vermenin, onlara bir nevi mentörlük yaparak önlerini açmanın, hem sorumlu olduğumuz sürecin faydası hem de bu yaklaşımın insan hayatını ve gelişimini nasıl olumlu olarak etkilediğini görmek, benim için en büyük mutluluk ve gurur kaynağı. Umarım yaşam bana; insanların hayatına dokunabileceğim, bakış açılarını olumlu olarak etkileyebileceğim, ve onlardan öğrenmeye devam edeceğim bir gelecek sunar. Çünkü hayatın en güzel ödülü insandır!”

Özgeçmiş

Umran Bedük, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur, MBA derecesini ABD’de University of Hartford’da tamamlamıştır. 1997 yılında kariyerine Fransız ortaklı bir firma olan Devanlay-Eren Tekstil Konfeksiyon A.Ş. de bant verimliklerinden sorumlu uzman olarak başladı. Bu süreçte verimlilik odaklı fabrika yerleşim planlama, ISO 9001 yönetim sistemi ve ürün yönetimi alanlarında da çalışarak tecrübe edindi.

Eğitim için gittiği Amerika’da bölgesel bir mağaza zincirinde lojistik ve satış bölümlerinden sonra mağaza müdürlüğü görevlerinde bulundu. 2004 yılında Türkiye’ye dönerek Ankara Doğuş Otomotiv’de satış bölümünde çalıştı. 2005 yılında Eren Holding bünyesinde, Eren Perakende firmasında Lacoste markasının Pazarlama Müdürü görevine başladı. Daha sonra Lacoste Marka Müdürlüğü görevine gelerek Türkiye pazarıyla beraber Rusya, Ukrayna ve Orta Asya ülkelerini de kapsayan bir coğrafyada bayi ağını yeniden yapılandırılması, perakande ve toptan satış operasyonlarını yönetti. Eren Perakende için iş geliştirme sorumluluğunu üstlenerek yeni markalarla anlaşmalar ve kontrat müzakereleri, satış ve kanal geliştirme, işbirlikleri, pazara giriş stratejileri, yeniden konumlandırma, pazarlama iletişimi, yabancı ortaklı yapıların yönetimi süreçleri yönetti. 2013 yılında Nautica markasının Türkiye, Rusya, Ukrayna pazarlarında perakende, toptan satış, üretim, koleksiyon ve diğer tüm süreçlerinden sorumlu Genel Müdür olarak atandı.

2015 yılında Eren Perakende ve Mağazacılık firmasının 170 mağaza, 300 satış noktası ile Türkiye ve Orta Asya pazarları Genel Müdürü görevini alarak Lacoste, Burberry, Gant, Nautica, Superstep, Converse markaları portföyünde olacak şekilde tüm operasyonu 2022 yılına kadar yürüttü. Bu süreçte firmanın dijital altyapısının güçlendirilmesi, dijital transformasyonu, omnichannel entegrasyon, liderlik, ekip kurulumu, gelişimi ve yönetimi konularının yanısıra, sıfırdan kurulan FashFed (dijital) ve Superstep markalarının yaratılması süreçlerinin birebir yönetimini yaptı.

Uzmanlık Alanları

  • Liderlik
  • Ekip Yönetimi
  • Perakende
  • İş Geliştirme
  • Marka Yönetimi
  • Strateji Geliştirme
  • Satış Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Organizasyonel Gelişim
  • Uluslararası Şirketlerle İletişim
  • Çok Kültürlü Şirketlerde Yönetim